FUTURE OF JOY by BMW Design – да изпиташ Neue Klasse с всичките си сетива.
Апр 17, 2024
FUTURE OF JOY by BMW Design – да изпиташ Neue Klasse с всичките си сетива.
+++ BMW Group Design представя холистична визия за бъдещето на дизайнерската седмица в Милано
+++ Поглед към креативния процес на създаването на BMW Vision Neue Klasse и на BMW Vision Neue Klasse X
„FUTURE OF JOY“ е името на презентацията на BMW Group Design на Salone del Mobile 2024 в Милано. Фокусът е поставен върху Neue Klasse и нейното значение за дизайна на марката BMW.
„Neue Klasse представлява следващото поколение автомобили на марката BMW с техните ключови характеристики „електрически, дигитални, кръгови“, казва Адриан ван Хойдонк, ръководител на BMW Group Design. „То е Game Changer за цялата компания. Тази промяна е особено видима в дизайна. Било то чрез сливането на аналоговото и дигиталното, новите материали на биологична основа или монолитния дизайнерски език, редуциран до най-важното.“
„FUTURE OF JOY“ by BMW Design представя работна среда, в която дизайнерите на BMW разработват тези пионерски решения за електрическата, дигиталната и кръговата мобилност на утрешния ден. Посетителите придобиват представа за новата дизайнерска стратегия и развойния процес на на двата визионерски автомобила и могат да видят, чуят, усетят, вкусят и помиришат Neue Klasse.
Навлизане в една нова дизайнерска ера
Амбицията за създаване на технологично превъзходни продукти и в същото време на емоционални преживявания, които се фокусират върху хората, е последователно отразена в изложбата. Входният портал, който приветства посетителите с приятелски флорален дизайн, е вратата към един нов свят. Колонадата предоставя изглед към BMW Vision Neue Klasse още от улицата. С изтънчен звук и аромат, порталът незабавно привлича посетителите в начина на живот на едно оптимистично и вдъхновяващо бъдеще. Това е осезаемо чрез BMW Vision Neue Klasse, което е представено на публиката в центъра на вътрешния двор в новия дизайнерски език на BMW - ясен, елегантен и непреходен. Атриумът е олицетворение на място за среща, вдъхновение и размисъл.
При преминаване в интериора на изложението „FUTURE OF JOY“ by BMW Design, посетителят навлиза в по-топъл свят на цветове в жълти и оранжеви тонове. По време на пътуване през различните дизайнерски дисциплини на интериора и екстериора, дизайна на цветовете и материалите, както и дизайна на потребителския интерфейс и звука, той открива как разделените по-рано категории се сливат една в друга и заедно създават холистично потребителско изживяване. Светлинна графика се заиграва с цветовите концепции на двата визионерски автомобила: жълта за BMW Vision Neue Klasse и оранжева за BMW Vision Neue Klasse X. Матовият сребрист таван на помещението чрез отражения създава усещане за безкрайна повърхност и символизира хармонията между хората и технологиите. Устойчивите модели на цветове и материали, произведения на изкуството в работния и дизайнерски процес и мултимедийни презентации позволяват на посетителите с позитивна лекота да се потопят в светоусещането на BMW Vision Neue Klasse.
„FUTURE OF JOY“ by BMW Design ще бъде отворено от 16 до 21 април в рамките на Salone del Mobile и ще бъде отворено за посетители между 10 и 19 часа в House of BMW на улица Монте Наполеоне 12 в Милано.
Salone del Mobile – място за творчески обмен
За дизайнерския екип на BMW Group панаирът на дизайна в Милано е един от основните източници на вдъхновение и платформи за обмен с други дизайнери и креативни личности от областта на модата, изкуството и архитектурата. Холгер Хампф, ръководител на BMW Group Designworks, и Алис Роусторн, дизайнерски критик и съосновател на Design Emergency, обсъдиха темата „Дизайнът като ускорител на промяната“ при откриването на Salone del Mobile в House of BMW. Запис на разговора за ролята на дизайна като творец на бъдещето може да се види на www.designboom.com.
*Източник: www.bmw.bg Назад
+++ Поглед към креативния процес на създаването на BMW Vision Neue Klasse и на BMW Vision Neue Klasse X
„FUTURE OF JOY“ е името на презентацията на BMW Group Design на Salone del Mobile 2024 в Милано. Фокусът е поставен върху Neue Klasse и нейното значение за дизайна на марката BMW.
„Neue Klasse представлява следващото поколение автомобили на марката BMW с техните ключови характеристики „електрически, дигитални, кръгови“, казва Адриан ван Хойдонк, ръководител на BMW Group Design. „То е Game Changer за цялата компания. Тази промяна е особено видима в дизайна. Било то чрез сливането на аналоговото и дигиталното, новите материали на биологична основа или монолитния дизайнерски език, редуциран до най-важното.“
„FUTURE OF JOY“ by BMW Design представя работна среда, в която дизайнерите на BMW разработват тези пионерски решения за електрическата, дигиталната и кръговата мобилност на утрешния ден. Посетителите придобиват представа за новата дизайнерска стратегия и развойния процес на на двата визионерски автомобила и могат да видят, чуят, усетят, вкусят и помиришат Neue Klasse.
Навлизане в една нова дизайнерска ера
Амбицията за създаване на технологично превъзходни продукти и в същото време на емоционални преживявания, които се фокусират върху хората, е последователно отразена в изложбата. Входният портал, който приветства посетителите с приятелски флорален дизайн, е вратата към един нов свят. Колонадата предоставя изглед към BMW Vision Neue Klasse още от улицата. С изтънчен звук и аромат, порталът незабавно привлича посетителите в начина на живот на едно оптимистично и вдъхновяващо бъдеще. Това е осезаемо чрез BMW Vision Neue Klasse, което е представено на публиката в центъра на вътрешния двор в новия дизайнерски език на BMW - ясен, елегантен и непреходен. Атриумът е олицетворение на място за среща, вдъхновение и размисъл.
При преминаване в интериора на изложението „FUTURE OF JOY“ by BMW Design, посетителят навлиза в по-топъл свят на цветове в жълти и оранжеви тонове. По време на пътуване през различните дизайнерски дисциплини на интериора и екстериора, дизайна на цветовете и материалите, както и дизайна на потребителския интерфейс и звука, той открива как разделените по-рано категории се сливат една в друга и заедно създават холистично потребителско изживяване. Светлинна графика се заиграва с цветовите концепции на двата визионерски автомобила: жълта за BMW Vision Neue Klasse и оранжева за BMW Vision Neue Klasse X. Матовият сребрист таван на помещението чрез отражения създава усещане за безкрайна повърхност и символизира хармонията между хората и технологиите. Устойчивите модели на цветове и материали, произведения на изкуството в работния и дизайнерски процес и мултимедийни презентации позволяват на посетителите с позитивна лекота да се потопят в светоусещането на BMW Vision Neue Klasse.
„FUTURE OF JOY“ by BMW Design ще бъде отворено от 16 до 21 април в рамките на Salone del Mobile и ще бъде отворено за посетители между 10 и 19 часа в House of BMW на улица Монте Наполеоне 12 в Милано.
Salone del Mobile – място за творчески обмен
За дизайнерския екип на BMW Group панаирът на дизайна в Милано е един от основните източници на вдъхновение и платформи за обмен с други дизайнери и креативни личности от областта на модата, изкуството и архитектурата. Холгер Хампф, ръководител на BMW Group Designworks, и Алис Роусторн, дизайнерски критик и съосновател на Design Emergency, обсъдиха темата „Дизайнът като ускорител на промяната“ при откриването на Salone del Mobile в House of BMW. Запис на разговора за ролята на дизайна като творец на бъдещето може да се види на www.designboom.com.
*Източник: www.bmw.bg Назад
Галерия
Предишна статия
Следваща статия
Не пропускайте дори една новина!
Запишете се за нашият информационен бюлетин:
Получавайте най-новите автомобилни новини директно в пощата си. Можете да се отпишете от услугата когато пожелаете.Подобни статии
Авто Новини
Бизнес /Business
Авто глобус
Електромобили
Geely
Lotus
NIO
Април 2024: NIO записа ръст от 135%
Авто Новини
Нови Модели Коли
Авто глобус
Електромобили
Skoda